Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 26 jul 10, 10:19
Endret: 26 jul 10, 10:24
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Patrioten
Han vil ikke lenger bli intervjuet av pressen og går rett i garderoben etter kampene. Skulle jo tro at han ville prate, nå som han gjør det så bra om dagen. Kanskje han er skuffet over å ikke få spille fra start lenger og at unnskyldningene til TF for det, om at han sliter med ryggen og lysken, ikke er sanne? Kan jo skjønne han, hvis han er frisk og da er det rart at siden Simen blir foretrukket foran han og han har jo ikke spilt av verden de kampene han spilt. Noe Anderrson har gjort de gangene han har kommet inn for Simen. Kanskje Anderrson er på vei vekk og det er derfor TF satser på Simen?

Senest for 14 dager siden sa Trond Amundsen at Anderson hadde en skade som gjorde at han kun holdt i 20 minutter, så hvor du får disse konspirasjonene fra vet ikke jeg.

Men jeg tipper du synes det er litt kjedelig at mannen du og andre ikke hadde tro på (TFA) nå leverer resultater. Og har en spillergruppe som viser arbeidsmoral og spillerglede vi ikke har sett på veldig veldig lenge. Ser du også forsøker deg på at det hele skal være Amundsen sin fortjenesteSmile

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f