Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 25 jul 10, 21:18

Nei Haarek jeg har aldri vært i tvil når det gjelder Andersons egenskaper som avslutter, fordi det har han bevist før ikke minst i Strømsgodset, hvis du studerer hans målstatistikk for FFK siden han kom til oss så vil du finne at den også er brukbar.

 Derimot har jeg lat meg irriritere over hans kroppspråk og manglende entusiasme på banen, å selge han av den grunnn har jeg aldri vært i mine tanker. 

Men det er nå ofte slik med målskårere at de kan virke tilsynelatende uengasjerte og lite arbeidssomme til de får en målsjanse og da sitter ofte ballen i nota. Det virker som om Anderson er en slik spiller.

 Min skepsis til Aune bunnet først og fremst i det som ble prestert i fjor under ham. Etter en tung start har han vokst med oppgavene og uavhengig av hvordan det går i år så har han motbevist alle kritikerne inkludert meg om at han er god A-lags trener.

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f