Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 25 jul 10, 20:51
Opprinnelig postet av alexx

Det er bare å ta av seg hatten for FFK i dag! Jeg har vært skeptisk til Aune, men nå må jeg rett og slett revurdere mitt syn på ham.

Hvilken knapper han har trykt på vet jeg ikke, men laget fremstår helt anderledes nå, de viser passion, agresivitet,hurtig og pressist pasningsspill samt spilleglede, det er rett og slett gøy å se på FFK. Og hva sier dere folkens om Celso Borges? vi får be til høyere makter om at ingenting skjer med ham når overgansvinduet åpner, Borges er rett og slett "outstanding".

Gøy å se at enkeltspillere som har underprestert tidligere, nå har løftet seg opp(Wallace,Opphaug,Ramberg og Valencia)Har fått med meg at enkelte vil kvitte seg med Anderson,som er en fremrange avslutter og samtidig skriker de samme folka seg hese etter en goalgetter og avslutter! hvor er logikken? Anderson er en glimrende avslutter som kommer til å bli utrolig viktig på slutten av sessongen hvor hver kamp og hver poeng kan være avgjørende. Da er det gull verdt å ha ham på laget.

Så noen ord om Staw, jeg begynner seriøst å miste troen på at han mentalt har det som skal til for å bli en toppkeeper og da tenker jeg ikke bare på det som skjedde i dag, men i fjor og spillet hans i år på vårparten.Han gjør så elementære feil at jeg har vanskelig for å tro at han faktisk er en profesjonell fotballspiller, det han har vist ved enkelte anledninger i år hører hjemme i 6 divisjon! Nå vil sikkert mange hevde at siden han er lokal så bør vi ta vare på han og gi han flere sjanser. Da vil jeg si at han har fått mange sjanser og at det er irrelevant om han kommer fra Mars eller Begby så lenge han ikke er god nok

Det du skriver om Anderson,blir som du selv sier om Aune,du vil revurdere ditt syn på ham sier du,sikkert mange som vil revurdere sitt syn på Anderson også.Det er jo fordi FFK spiller en helt annen fotball nå,at du vil revurdere ditt syn. Når det gjelder Anderson gikk det mange kamper uten nettkjenning,og at han i tillegg spilte dårlig,nå scorer han mål,da blir det helt noe annet,ikke sant?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f