Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 jul 10, 18:53

Godkjent 1. omgang. Synes vi spiller mye god fotball de første 20 minuttene, og man ser at det er et lag med selvtillit. Mye bra pasningsspill og få touch. Sånt liker jeg. Alex Valencia har vært ganske god på høyre side, mens Rafn sliter mer med å komme inn i kampen. Hans Erik Ramberg og Joachim Thomassen åpnet veldig aggressivt, og førstnevnte er omgangens beste spiller. Vi slakket av litt halvveis, men i de siste minuttene tok det seg litt opp igjen. Litt skuffende at både Vidar Martinsen og Wallace (faktisk) er såpass slurvete i pasninger og oppspill, særlig førstnevnte. Brukbar kontroll defensivt, men TUIL har hatt et par gode muligheter. På topp har Amin Askar vært taktisk uklok og løpt mye unødig i offside, mens Borges vinner mange dueller og fighter bra. Ser ikke bort i fra at han får en scoring til.

NRK Nett-tv hakker litt her, spesielt i full screen. Men nå har jeg i det minste klart å samkjøre bilder fra NRK med lyd fra Radio Prime på nett. Moro/interessant å høre Breivik kommentere samtidig som man ser kampen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f