Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 jul 10, 17:35
Endret: 21 jul 10, 17:36
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Kratos

Det er feil, det er kun supras som synger FAK, resten holder kjeft. Og til Danan, på neste hjemmekamp, når supras synger den sangen, stopp og syng selv og prøv å observere hvordan resten av PH-feltet reagerer...

 

En annen ting, de forslaga som danan kom med er greie nok, men det holder ikke å skrive side opp og side ned om det her, det må gjennomføres i praksis på feltet, feks be folk om å samle seg mer, hvem skal gjøre det og hva skal reaksjonene være hvis folk ikke "lystrer" ?

Nei det er ikke feil. Jeg VET at det er mange som er med på denne sangen, selv om det akkurat som nesten alle andre sanger - er langt fra alle. Jeg står ofte med ryggen mot banen for å få med litt fler folk og sjekke hvor mange som synger, da får man et bilde av hvor mange som er med. Og det er andre sanger som færre folk er med på enn denne. Uansett denne idiotdiskusjonen fortsetter av én eneste grunn, Keiko99. Siden det ikke er mulig å snakke med en vegg, så er vel det beste å la veggen plapre i vei for seg selv...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f