Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jul 10, 00:29

Flott kamp av FFK i dag. Spiller to gode omganger, og vinner fortjent mot et Bryne som virket utilpasse med å ligge defensivt og forsvare seg. Et lag som er soleklart best offensivt.

Før 1-0målet taper vi en duell etter eget innkast, og også andreballen. Imidlertid er vi så hurtig oppi motstanderen at vi vinner igjen ballen i gunstig posisjon, og da er veien til mål kort. Flott prestasjon av Askar. Også kudos til Vidar Martinsen som kommer på et sugende løp som gjør at ballen også kunne blitt spilt ut til høyre.

På 2-0 skulle jeg akkurat til å kritisere Thomassen for en dårlig første-touch, da ballen plutselig lå i lengste hjørne. Touchen var dårlig, men hva gjør vel det når han setter den i mål? Wink

3-0 kommer etter et mønsterangrep. Thomassen finner Askar i mellomrommet, Askar legger igjen til Borges, Borges gjør en liten teknisk detalj før han spiller ballen ut på kant til Rafn. Rafn lurer backen sin, og kommer seg til dødlinja. Borges har fortsatt løpet sitt inn i boksen, men holder igjen så han ikke løper for tidlig. Innlegget er flott, like så er avslutningen. Perfekt, perfekt, perfekt!!!

Nok en kamp hvor seieren kommer på grunn av enorm defensiv trygghet. Det er andre kampen på rad at Lasse Staw så vidt har noe å gjøre, og det kommer først og fremst av jobbingen i midtbaneleddet. Den sentrale midtbanen samt Simen Rafn gjør en uvurderlig innsats.

Samtidig har Wallace og Ophaug funnet formen i forsvaret, og det gjør at vi kan konsentrere oss om det offensive. Jeg er overbevist om at vi er offensivt gode fordi vi er defensivt gode. Det håper jeg vi fortsetter med!

Endelig var det gøy å gå på Stadion igjen.

Marius Helle, hvem er det?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340