Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jul 10, 21:21
Endret: 18 jul 10, 21:22
Endret av: Costanza

Storartet kamp. I dag var det kollektivet som seiret. Både defensivt og offensivt spilte vi godt som et lag

Jeg vil likevel fremheve Joachim Thomassen som i dag virkelig var motoren i dette kollektivet. I dag dekket han vanvittig store rom på banen med enorm løpskapasitet, og spilte med en smittende aggressivitet i duellspillet. Mest imponert var jeg imidlertid over de mange presise pasningene; både kortpasninger og crossballer som viser at han kanskje har et enda større potensial enn man kan tro ved første øyekast. Thomassen er også rask i vendingene og på de første meterne, så når han får det tekniske pluss overblikket til å stemme (som i dag) så er han bortimot en perfekt mann å ha sentralt på midtbanen (eller som indreløper).

Ellers vil jeg fremheve Alex Valencia som slår noen utrolig gode cornere og frispark (innlegg), samt to sjefer som stod frem sentralt i hver sin lagdel nok en gang: Raio Piiroja og Celso Borges.

Håper dette fortsetter!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340