Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 jul 10, 13:14

Opprinnelig postet av Costanza

Banens beste? I hvert fall ikke Amin Askar som ble stemt frem av stadionpublikum (hvem er det som stemmer her?).  

Når stadionpublikum stemmer fram banens - i publikums øyne - beste spiller, så er det, overraskende nok, publikum på stadion som stemmer. Som svar på ditt spørsmål.

Jeg vet ikke hvor du satt, eller hvor vedkommende satt eller sto som har skrevet spillervurderingen her på sidene, men altså: "usynlig kamp av Askar" ?? Unnskyld??

Askar lyktes nok ikke med all verdens mot Sogndal, men du verden for en iver og innsatsvilje han viste. Han var definitivt en av dem som gikk i krigen for laget sitt og dro opp entusiasmen både på banen og på tribunen. Han skapte usikkerhet i Sogndallaget, og rom for medspillere til å følge opp, fra avspark og hele kampen gjennom. Fra tidlig i annen omgang brøt publikum på hovedtribunen (motsatt side av VIP-tribunen, for å unngå misforståelser) ut i spontan applaus hver gang Askar var nær ballen. Noen har sett noe som muligens ikke var like synlig fra kortsidene.

Personlig ville jeg ikke stemt på Askar som banens beste, men jeg var ikke overrasket over at valget falt på ham heller. I mine øyne var Borges banens klart beste spiller, selv om han ikke gjorde noen egentlig knallkamp. Han var bærebjelken i FFK laget som jeg opplevde det, selv om han umulig kunne komme til sin rett når han må spille så langt fram på banen som dette.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340