Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 jul 10, 20:49

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av 1947modell

Står over kampene til FFK har vært i Bodø. Æ e ikkje 50 , men snart 66, og da gjør jeg som jeg vilLaughing. Bryr meg ikke om at jeg blir kalt " gamlefar ", men det gikk vel deg forbi Innocent

Ja, jeg kalte deg gamlefar. Det beklager jeg.

Uansett bekrefter dette elendige svaret ditt bare at du ikke er i stand til å svare på det jeg spør om. Hadde du i det minste giddet å svare på en brøkdel av de konkrete spørsmålene jeg stiller deg hadde det hjulpet litt. Du farer kun med svada, svada og atter svada.

Å ta deg seriøst gidder jeg rett og slett ikke lenger. Det er faktisk ikke mulig.

Er FFKSupporter.net et diskusjonsforum hvor man skal kunne diskutere FFK og fotball med en konstruktiv dialog eller er det et forum for skittkasting, krangling og personsjikane??????

Hva med en umiddelbar overgang til PM når debatten sklir over grensene så slipper vi andre å gå inn og få krangelen servert "i beste sendetid"?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340