Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 09 jul 10, 18:41

Opprinnelig postet av Plankekæll

Godt skrevet KeJ.

Lemmy er 16, 1947modell er en godt voksen mann på over 50 (?) år. Når jeg leser diskusjonene skulle man tro at Lemmy er 30 og 1947modell er 14.

Når du bare kommer med oppgulp, svada, skrivefeil, "gutten min", "unge mann" osv 1947modell, nei da klarer jeg ikke å ta deg en centimeter seriøst. Når du i tillegg må påpeke at andre (som etter eget sigende er ordblind) bør skaffe seg en ordbok holder du så lavt nivå at det er pinlig. Men at du ikke liker Tom Freddy Aune og vil ha han vekk for alt i verden får du lov til å mene. Helt greit for meg. Du gav deg selv et "rødt kort" for ei ukes tid siden, problemet var bare at du fikk 5 kampers karantene for å si det flåsete.

Men kan du komme med konkrete punkter på hvor han svikter, hva han skal gjøre annerledes, hvilke spillere han skal bruke i hvilke posisjoner, hvordan han skal trene laget, hvordan og hvor mye han skal kauke og gaule på sidelinjen under kamp, hvordan han skal svare for seg i intervjuer osv osv? Det tror jeg neimen ikke du er istand til å få til, for det er det jo så "mange andre" her inne som kan. Derfor kan du fortsette med bare eder og galle.

Igjen - du må gjerne kreve trenerens hode på et fat, men kom med noe konkret hva du ønsker annerledes!

 

Står over kampene til FFK har vært i Bodø. Æ e ikkje 50 , men snart 66, og da gjør jeg som jeg vilLaughing. Bryr meg ikke om at jeg blir kalt " gamlefar ", men det gikk vel deg forbi Innocent


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340