Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 08 jul 10, 15:10

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Til trenerspørsmålet: Er det virkelig noen som tror at det er noe hjelp i at en trener står og gauler på sidelinjen under kampen?

Nei, det veit jeg at det ikke er! Det vet jeg av egne erfaringer og fra andre spillere på høyt nivå. Selvfølgelig er det individuelt fra spiller til spiller hva de foretrekker, men dette er helt klart ikke Aunes største svakhet.

Ett oppfølger spørsmål: Er det noen som vet hva som er Aunes plan for det offensive spillet? For meg virker det som det er å bruke "silkefoten" til Ophaug mest mulig..

...eller enda verre, Piroija's silkefot. Vi har bare en spiller i det bakre ledd som kan slå presise oppspill. Det vet selvfølgelig motstanderene også. Dermed er det kun Martinsen, Ophaug og Piroija som får ro til å slå pasninger. Jeg vet ikke hva planen til Aune er for det offensive spillet, men jeg antar at alle lag har en plan for eget spill, og en for å hindre motstanderne i å spille det spillet som forventes av dem i enhver kamp. Dette basert på en grunntanke/spillestil. Det at jeg ikke vet hva Aunes plan er, tar jeg ikke som et bevis på at det ikke finnes en planFoot in mouth

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340