Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 07 jul 10, 23:30

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv Willy Rene! Hvis man går rundt og tror at FFK skal rykke opp lett "med dette spillet" de har vist til nå i sesongen, så har man en overdreven tro på FFKs fortrefelighet som overhode ikke stemmer med virkeligheten!

Ingenting av det FFK har vist til nå tyder på at laget er noe bedre enn et litt over middels Adecco lag,se på tabellen! den lyver vel ikke? Jeg er opptimist av natur og ser jo at det er mange kamper igjen og mange poeng å kjempe om, så jeg har ikke mistet håpet, men enkelte spillere må heve seg en del prosent(Wallace, Askar,Opphaug,Staw,)effektiviteten må bli bedre og konkurransen om plassene på laget må bli større.

Jeg vil forøvrig rose Aune for at han tok en modig og fornuftig beslutning ved å benke Anderson, det var ikke et sekund for tidlig, makan til slett instilling på en spiller skal du lete lenge etter!

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340