Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 07 jul 10, 22:34
Endret: 07 jul 10, 22:38
Endret av: KeJ

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Lemmy

Du må gjerne mene at Tom Freddy Aune er feil mann, men du virker veldig lite seriøst når du skriver på den måten du skriver. Jeg har ennå til gode å se deg dra frem et fotballfaglig og godt argument for at vi bør bytte trener. Latterlig.

Fotballfaglig argument ? ; dem er det vel jaggu nok av her inne og hadde de slått til ville vi vært i tippeligaen.

Tja, dersom det er sant det du skriver ville også Norge hatt en overflod av kvalifiserte trenere, og det har vi ikke. Altså er mye av synsingen og bedrevitenskapen her inne akkurat det, synsing og bedreviten. I mange tilfeller Mangel på bedre viten.

Opprinnelig postet av Lemmy

Til 1947modell ...

Så det jeg savner, er noen gode argumenter på hvorfor du mener Aune ikke er bra nok? Gjerne også hvilke alternativer du mener finnes? Realistiske, med tanke på dagens økonomi.

Tror jeg ikke han er i stand til. Er alltid enklere å kritisere enn å konkretisere, og da fortrinnsvis konstruktivt 

---------------------------

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340