Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 10, 12:35
Endret: 29 jun 10, 12:47
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Patrioten

 Men, har vi lov til å la være? Det er jo det som kan skille mellom opprykk, eller ikke.

Vi har ikke lov til å bruke penger vi ikke har. Og vi har ikke råd til en målgarantist. Har vi ikke råd til å rykke opp, så har vi det ikke. Om det skulle være det det stod på. Noe jeg ikke er enig i.

En annen ting er at vi ikke er attraktive nok for denne målgarantisten.

Det er fullt mulig å hente en billig spiss som banker inn masse mål. Men da har man griseflaks, og sjansen for å lykkes er minimal.

 

Jeg tror ikke vi har råd tid en sesong til Addeco, da er nok konkursspøkkelse der igjen og da spørs det om vi kommer ut av det igjen, vi trenger å få inn store penger for å gå rundt. Og i forhold det sportslige, har vi ikke råd til å holde på profilene våres og uten de blir vi nok ikke mer enn et middels Addecoliga lag. 

Det er nok av bosmannspillere og som sikkert ønsker seg en klubb å spille for.

Om vi er attraktive nok, eller ikke, det kommer nok an penger, får han nok penger, så er vi nok attraktive nok, penger er nok avgjørende for de.

 Vi har jo pengene klare, som er fra folket.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340