Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 14 jun 10, 17:43

Det er godt vi har Jan inn i styret og stell i klubben. Han vet nok hva som skal til i de fleste situasjoner, noe han også viser med sine blogger. Det virker som om han ser helheten i det arbeidet som har vært forsaket så langt i klubben. Tenker med gru tilbake på det som var styre og stell i FFK. Arbeidet til Rafn vil bære frukter, og det er viktig at han til enhver tid vil være innvolvert klubben og dens kamp mot toppen. Jeg er sikker på at det arbeidet familien Rafn gjør vil bringe oss raskere tilbake dit vi hører hjemme. Det er så flott å lese at samarbeidet nå flyer smertefritt, så lang jeg har forstått. Slik entusiasme må smitte over på alle som har en finger med i spillet rundt klubben, være seg frivillige,valgte , ansatte og ikke minst spillerne. De yngre vil fort forstå at FFK er klubben de bør ha i tankene når de vil utvikles til bedre det nivået som kreves i toppen. Noen vil blomstre og noen vil falle fra, men FFK vil alltid være den klubben som utvikler de unge fra distriktet vårt. Ok Jan, du gjør en fremragende jobb.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340