Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 01 jun 10, 22:08

Litt sårt tema, men hva er folkets mening på Borges?

Kontrakten hans varer til og med 31.12.2011. Dvs. 01.07.2011 kan han snakke med andre klubber, slik han gjorde når han kom hit. Ingen kritikk til Borges for dette, men hvis Borges ikke selges i dette vinduet eller det neste, så er sjansen der for at vi ikke blir sittende igjen med så mye som en rødt øre.

Jeg mener Borges er viktig for opprykket og jeg mener han bør få vise seg frem på landslaget litt til. (Det var utrolig synd at Costa Rica ikke gikk til VM, da kunne nok klubben doblet salgssummen.) Jeg ønsker selvfølgelig å beholde han i klubben, men tviler sterkt på at han vil skrive noe ny kontrakt. Det vil neste være litt på kanten også, den gutten fortjener å prøve seg i større ligaer! Etter sesongen synes jeg klubben bør begynne arbeidet. Eventuelt om han kan tilbys en ny kontrakt ved et evt. opprykk, som inneholder en form for avtale om at klubben selger over en viss sum og Borges selv ønsker å dra.

Det kan bli spennende å se hvordan det går med RBK og Demidov denne sommeren, han har antakeligvis spilt sin siste kamp og RBK vil nok prøve å selge han. Men full pris får de nok ikke, ingen vil betale ørten millioner når de kan vente 6 mnd og betale en relativt billig sign on fee istedet. Dette er vel ikke en særlig ønskelig situasjon.

Hva tenker dere ang. Borges? Og hva tenker klubben? Han er vel ca. 70% eid av investorer etter hva jeg har forstått.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340