Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 28 mai 10, 02:36

Ser at fb har en artikkel om det, i tillegg til at det blir forklart i dette intervjuet. FFK burde vel klart å gi beskjed tidsnok, slik at han kunne fått et par landskamper. Det synes jeg Borges hadde fortjent, han har jo tross alt blitt med ned i 1.divisjon uten å sutre et eneste sekund. Imponerende å se holdningen hans, virker uhyre profesjonell i alle uttalelser, ingen klaging eller sutring selv om han sikkert har vært en del frustrert i løpet av det siste halvåret.

 Håper at FFK er bevisste på hvordan de behandler spillerne i slike saker. I lengden kan jo dette føre til spillere som ønsker seg bort og føler seg dårlig behandlet av klubben osv. Når det er sagt vet ikke jeg om dette hadde gått ut over flere kamper enn den mot Sogndal (som uansett ble flyttet), generelt sett er jo seriekampene såpass viktige at vi må ha vårt beste mannskap på plass, men når vi nå ikke har kamp på 2 uker virker det litt unødvendig å holde en spiller hjemme fra landslagssamling.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340