Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 mai 10, 10:23

Jeg tenkte det begynte å nærme seg tida for å tenke på fotball-VM nå (og håper jeg får tid og anledning - og lov - til å se noen kamper). Så jeg tok en halvtime, pløyde meg gjennom et par websider og satte opp en oversikt over hvilke kamper som er tilgjengelige på TV-kanaler jeg har tilgang til.

Å betale for noen ekstra sportspakker eller noe sånt er helt uaktuelt. Allikevel endte lista opp med å vise at det er "bare" 11 gruppekamper jeg ikke får sett, pluss at en kvartfinale er usikker. Ikke så gæli!

En "artig" observasjon forøvrig: I Sverige går ALLE kampene på åpent tilgjengelige gratiskanaler (SVT-kanaler eller TV4 *). Alt en trenger er en TV, en bakkenettmottaker og tilgang til signalene. I Norge går INGEN av kampene fritt tilgjengelig. En bra bråte av dem går dessuten på spesifikke abonnementskanaler (Viasat Fotball pluss tre gruppekamper på TV2 Sport).

LITT bedre hadde det jo vært uten Melodi Grand Prix...

*) Med forbehold om at TV4 ikke sender noen av sine kamper på "ekstrakanalene" sine. Det har jeg ikke gravd meg ned i, ettersom jeg uansett ikke får inn TV4.

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340