Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 25 mai 10, 09:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av thorsen

Rune Almenning Jarstein. Tæhæhæ... At han aldri lærer. Det ryker nok noen vinduer i garderoben nå ja Cool

Må si jeg stusser over dommerens vurdering her også, som jeg gjorde det da Nordvik lagde straffe på lignende måte sist sesong. Ballen er på motsatt halvdel. Olsen opptrer usportslig da han provoserer Jarstein og deretter trekker han opp beina når Jarstein dytter. Et gult kort ved neste stopp i spillet ville vært strengt. Straffe helt høl i hue.
Dommeren gjør 100 % korrekt og det at du blander inn "vurdering" i dette viser hvilke problemer dommerene står ovenfor.. "DIREKTE FRISPARK Et direkte frispark tildeles motparten hvis en spiller begår en av følgende 6 forseelser ........ ........ • slår eller forsøker å slå en motspiller • skyver en motspiller Et straffespark blir tildelt motparten hvis en spiller innenfor eget straffesparkfelt begår en av de foran nevnte.... forseelser, uansett hvor ballen befinner seg på spillebanen, forutsatt at den er i spill."

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340