Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 19 mai 10, 14:54
Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av Per Egil

Grøss. Cupkampen mot Skeid i 2008 er noe av det tristeste jeg har sett av et FFK-lag i nyere tid.

Personlig husker jeg godt bortekampen mot Skeid i 2003 (1.div) på voldsløkka.  Den også var helt horribel.  Tapte 0-4, for de som har fortrengt det.

 

Husker også denne kampen med gru - en deilig juli-dag i 2003. Sommer og sol og rett fra stranda til kamp på Voldsløkka. Men der ble FFK rundspilt av et meget godt Skeid-lag som da hadde både Daniel Braathen og Daniel Fredheim Holm på laget. Begge disse scora og spilte fantastisk fotball da. Men som sagt, været var bra og solen varmet. Håper ikke historien gjentar seg.

Var også der og ble mektig imponert over daniellene. spesielt Bråthen var fantastisk. Noppi og co som stoppere var drøyt bra også. jeg burde ha luktet lunta da de spilte Henning Kvitnes hele halvtimen før kamp. en lidelse som fortsatte med 0-4 tap

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f