Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 18 mai 10, 14:36
Endret: 18 mai 10, 14:38
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av hedvalen

ikke overaskende at en på 58 år dro frem dette hehe . er som å høre bestefaren min fortelle om at man ikke skal ha sex før man gifter seg hehe .....

greit bestefar har kanskje et poeng , men what a fuck?  hehe

Nei. Bestefar har ikke noe poeng, ikke ett godt ett hvertfall. Hvorfor skal det være slik? Hvorfor skal vi logre etter en fantasibok som er skrevet for 2000 år siden, av folk som skjønte mye mindre av verden enn hva vi gjør i dag? Lær hverandre å kjenne på alle mulige måter FØR ekteskapet sier nå jeg. Og i ærlighetens navn, hvorfor i det hele tatt gifte seg?
Huffda, idioti må besvares, ettersom jeg antas å være 58-åringen.

Ja, jeg er bestefar til ei flott tulle på halvannet år, men jeg har aldri trodd på den 2000 år gamle boka du preker om. Ta en titt på alderen til de som prater så varmt om blussinga, ja, en ser for seg prepubertale guttehvalper med et stemmevolum som en flyplass og et testosteronnivå som gir seg utslag i både slag og spark ser det ut som, iallefall ifølge media.

Denne gruppen som er så opptatt av pyro applauderer jeg ikke, det er for fotballens og stemningens skyld jeg går på stadion, fyrverkeri holder på nyttårsavten for meg. Den holdningen enkelte forespråker her er egentlig uverdig overfor de som virkelig kan få astma- og allergiplager av uvesenet, dere har jo kun respekt for deres egen rett til å gjøre tilværelsen sur for andre enn å berike tilværelsen for fellesskapet eller å ha respekt for de som for problemer av dette.

Takk til Plankehue som er en ung fyr som virker til å ha fornuftige meninger, også i denne saken.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f