Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 17 mai 10, 04:05

Jeg er asmatiker og er IKKE for bluss. Skjer det i blandt PH, så må jeg desverre melde meg ut og slutte å gå på kamp.

Jeg har aldri vært noe for blussing rundt banen heller.

Men gi meg en GOD grunn til at en bluss skal liksom gjøre tribune livet så mye bedre.

Er ikke meningen å se kampen? er det fult av røyk, så misser man kampeFoot in mouth

At dere skryter av at dere gjør ditten og datten for suporter live på trubunen, er jo bra og fint.

Men det er andre som har hjertet i klubben like mye som dere, men har barn og jobb og ta vare på.

Jeg er ikke noen gamel bestefar, men en ung mann i 30 åraTongue out

Jeg har vært på mange konserter og har vært mye pyro, men kan ikke si at jeg har opplevd at noen band har brukt røyk som fyller hele rommet altså. Hadde det skjedd hadde jeg blitt skuffet, og kansje krevd pengene tilbak Tongue out

Men husk det er andre mennesker enn dere, du har alt fra små barn til funksjons hemmede, astmatikere, kols, eldre som rett og slett har dårligere puste funksjon OSV SKAL ikke de få lov til og gå på kamp? bare for at man ikke passer inn i deres univers????? Er det sånn at folk som er mellom 20 og 30 år som går i lacost og som er helt friske som skal få lov til og gå på kamp???? ( dette er genrelt og ikke blussing). Da syns jeg dere er trang synte. Det finnes andre enn dere.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f