Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 11 mai 10, 00:02

Opprinnelig postet av ffk1903

Opprinnelig postet av Gonzales
Ok, vet du om dette er antall tilskuere som faktisk var på stadion, eller er det antall kjøpte billetter?

Tallet er alltid antall solgte billetter, så noe misvisende at det overalt står tilskuere. Det er vel kun Enga på Ullevaal som faktisk teller om folk som kommer på kamp i Norge. Alle andre bruker tallene fra antall solgte billetter. Det var i hvert fall slik senest i fjor, og det har neppe blitt en endring på dette i år.

Det er jeg ikke sikker på at du har rett i fkk1903, de scanner jo inn billettene til de som møter opp, det er så vidt jeg har forstått antall tilskuere som faktisk møter opp de oppgir som tilskuertall. Er ikke som i stjernehallen hvor de oppgir litt over tusen tilskuere når det er kanskje 300 der. Vi må huske på at stadion tar 12450 tilskuere, da ser det fryktelig glissent ut når det er under 6000 tilstede, er tross alt under halvparten av fullsatt.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340