Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 mai 10, 08:23

Opprinnelig postet av ffk1903

Sesongen sett under ett så har vel laget prestert som forventet. Burde kanskje ha kommet seg forbi Stoke og Birmingham på tabellen også, men så mye mer tror jeg ikke potensiale i laget er akkurat nå.

Til neste sesong håper jeg de henter inn en verdig spiss. Nå var spissalgene de gjorde veldig bra. Å få penger for en skadeutsatt smålei spiss fra Uruguay.

Liten rettelse, ParaguaySmile

Men ja, jeg er helt enig i at man egentlig har fått maksimalt ut av mannskapet i år. Jeg håper det kommer inn en ny spiss til året og at man går mer over til en tradisjonell 4-4-2. Føler ikke at Kalanic klarer seg som ensom spiss. Det skal også sies at han bokstavlig talt har hatt endel 'stang ut'.

En av spissene som var på vei til Rovers var Robert Lewandovski fra Lech Poznan, meget spennende spiller som Big Sam hadde fått overtalt til å komme til Blackburn for å se på forholdene, Blackburn var visstnok også førstevalget. Men lava kaos og at blackburn ikke klarer å hoste opp med de 5 mil£ har satt overgangen på hold og andre klubber har rykket frem i køen. Blir spennende å se, absolutt en spennende spiller.

Skal ikke se bort ifra at det blir flere "old boys" signeringer ta Blackburn ikke har så mye transfer midler samt at spesialiteten til Big Sam er nettopp å bygge laget på slike spillere. Han henta blant annet Ivan Campo når han var manager i Bolten, Salgado til Blackburn samt at han hadde Christian Vieri på prøvespill for et år tilbake.

Syntes vi spillte attraktiv fotball med Mark Hughes, med Big Sam syntes jeg Rovers står fram som et utrolig kjedelig lag å se på.

Håper det blir bedre til året!

---------------------------

"Det er ingenting danskene er mer redd for, enn å bli slått av et Drillo-spillende norsk landslag. Det er deres ultimate mareritt, og en stor og grunnleggende nasjonal frykt. Danmark har alt å tape"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340