Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 06 mai 10, 22:27

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper ikke du siktet til meg ang at du ikke har noe med disponeringen av spillere, for det vet godt at du ikke har. Der har nok Tom-Freddy, Even og Per-Egil (?) kontroll.

Kjempeflott at du/dere oppdaterer også fra juniorkampene!! 

He he.. Siktet ikke til deg . Men det er nok endel som tror jeg blander meg opp i de disponeringer som gjøres på a-laget.  Med egen sønn i a-stallen så holder jeg meg selvfølgelig langt unna alt som har med det sportslige.

Men min fanesak i alle år er å få opp lokale spillere i a-stallen. Det må være fordi de er gode og ikke bare fordi de er unge. Jeg er vel en av dem som har satt de ekstreme kvalitene til Odi i lang tid. Og jeg har også gjennom juniorlaget i fjor brukt endel tid på Odi for å terpe avslutninger. Det har han selv tatt videre et steg i år og fremstår bedre enn noengang. Fortsetter Odi den utviklingen så VET jeg at han vil bli en "hit" på stadion. Men ha tålmodighet med både ham og de andre unge som kommer opp..

Forresten så har jeg registrert at du er like glad i unge spillere som meg ;)

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f