Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 06 mai 10, 12:43

Man kan bare ikke ta hensyn til alle skavanker og andre problemer folk har.

Jeg har gress allergi, men jeg ber ikke ffk legge om til kunstgress av den grunn, jeg popper en pille.

Jeg ser hva du sier Willy, og på noen måter er jeg enig med deg, men dette er noe som nok kommer så man må bare finne en god løsning på noe man ikke kan gjøre noe med. Ta med seg et skjerf, og pusten gjennom dette.
Eller da blussingen hovedsakelig vil skje på PH feltet, plasser dere lenger vekk.

Tror og håper blussing kommer tilbake, det hjelper å skape en spesiell stemning rundt kampen, bare ikke sikkerheten havner i baksetet. Ha enkelte personer som er godkjent av Security/Brannmansam, så vil dette gå smerte fritt.

Til supras gjengen, veldig bra det dere gjør, viktig at noen faktisk går inn for det Plankehaugen har sluttet å gjøre, lage liv, tifo osv. Stå på !!!


Snakkes på PH feltet 16mai, mama im comming home ;)

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f