Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 06 mai 10, 09:39

Opprinnelig postet av Vlad

At vi ligger så høyt på tabellen sier det meste om kvaliteten på denne ligaen. Skremmende dårlig og ikke en liga vi bør tilbringe flere år.

Dette mener jeg er det mest positive i det hele. Etter 6 kamper under pari, er det bare 4 poeng opp til førsteplassen. Mao er ikke sesongen ødelagt av en dårlig start..

Defensivt synes jeg det er godkjent med unntak av Wallace, som ofte er feilposisjonert. Dessuten har han slått svært dårlige dødballer i år.

En mye sikrere Staw, Thomassen som midtbane sentral, Raio i luftrommet, Rafn sin innsats og Askars evne til å stadig skape problemer på kant (selv på dårlige oppspill) mener jeg sesongens positive sider til nå, i tillegg til kvalikkplassen.

Sett ut Andersson og Wallace. Inn med Odi og Shabani/Becken. Dette er spillere som ønsker å bevise seg verdig plassen og gir derfor maks innsats om ikke annet..

Selv om jeg er enig at Aune må gjøre noen grep, mener jeg ikke 5.plass etter 6 kamper, mot blant andre første-, fjerde-, syvende og åttendeplass, er grunn nok til å be om hans avgang..

 

---------------------------

Sats på talentene!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f