Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 mai 10, 23:43

[quote=Norip]

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Norip

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av mysthical

utvalgte personer som får blusse.


Jeg ser det helt klart som et problem for asamtikere dette, men det er jo ikke noe folkerett å kunne gå på kamp.

tenker mer pyro, slåssing og rølpefyll enn idretten selv.

 Desverre så har folk her i byen (og store deler av landet) fått banket inn at man ikke skal skrike høyt eller banne på en fotballkamp for at barn kan bli påvirket. Hvor blir det av engasjementet da?

Ja jeg kan ærlig innrømme at jeg er for legalisering av bluss og annet pyrotekninsk materiale på tribuner i Norge, og hvis man behandler det med respekt og ikke veiver opp i ansiktene til andre rundt deg så blir det en annen sak. Man skjønner selv at man ikke gir bluss til en som er sørpe drita!

Ufarlig har jeg aldri sagt at det er, alt har en risiko Willy, å sykle uten hjelm, og ta en joggetur klokken 22.00 på kvelden, å kjøre bil, å jobbe som snekker, eller elektrikker, ALT har en risiko, hvorfor skulle denne være anerledes? 

 Mitt svar til ovenstående:

Bann og skrik hvor høyt du bare kan, helt ok. Men fyrverkeri midt i folkemassen er jeg ikke for. Du snakker om risiko, ja, det er noe man kan gjøre noe med, bl.a. la vær å veive med fyrverkeri midt i folkemassene, noe som kan skade folk og gjøre folk blinde, og det bare for at noen iltre guttehvalper skal ha det moro.

Den er jeg nok ikke med på gett.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340