Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 05 mai 10, 22:54

Opprinnelig postet av Norip

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av mysthical

utvalgte personer som får blusse.


Jeg ser det helt klart som et problem for asamtikere dette, men det er jo ikke noe folkerett å kunne gå på kamp.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, jeg blir så provosert av den uttalelsen din om folkerett, Fy deg.......

Også utvalgte personer får blusse? Vi så jo de utvalgte i Sarp som spredde skam over alle oss som holder med FFK og er glad i Fredrikstad by.

Når idioter med litt for mye testosteron og øl kommer bort i det blussegreiene så er det ikke snakk om fotballglede og supporterkultur lenger, da er det snakk om overtramp og rølperi.

Hva er i all verden har det med bluss noe med fotball å gjøre? Viser ikke historien til både ulykker og skader, utestengelser, tomme stadioner og poengtrekk?

Mange av de som tiltrekkes denne ekstreme fotballkulturen tenker mer pyro, slåssing og rølpefyll enn idretten selv.

Pyring har vell vært en del av fotballen i ganske mange tiår sist jeg sjekket? men skremselspropaganda gjør jo dette veldig vanskelig, med SÅ mange dødstall i Norge som har følge av bluss.. en ting er sikkert: bluss har kommet for å bli i norge, enten det blir legalisert eller ikke. Det har vi jo beviser på bare de siste 4 år, det blir mer og mer blussing..

Ja, desverre, det blir mer og mer, og det bør bekjempes, disse grupperingene som holder på med dette har det desverre blitt fler av de siste årene, og de har ikke tilført stort mer enn bråk og elendighet.

Disse effektene som du tydeligvis er så glad i, kan de være farlige for øyenene til han som står ved siden av deg hvis du skulle veive litt for mye med hendene? Er det ufarlig midt i en flokk av syngende og dansende supportere?

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340