Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 05 mai 10, 21:34

jeg er svært ofte enig i mye av det du skriver Kjell-H, men her er jeg svært uenig, FFK er ikke mye bedre enn dette, etter 6 kamper der vi på ingen som helst måte har overbevist så er det kanskje på tide for noen og enhver til å se sannheten i øynene.

Ja, FFK kan kanskje rykke opp, men de har slik jeg ser det ikke noe bedre mulighet enn si Sarpsborg 08. Etter 6 kamper så begynner normalt serien å "sette" seg og den gir en god pekepin på hvordan serien vil utvikle seg. Mange har blitt "lullet inn" i den troen på at FFK har den "beste 11`ern" i Adeccoen, det er et utsagn som jeg aldri har vært enig i og utviklingen til nå viser vel at det ikke på noen som helst måte stemmer.

Jeg tror det var Holters som i et tidligere innlegg mente at det å ha de mest kjente spillere ikke nødvendigvis betyr at de er de beste. Jeg kunne ikke vært mer enig! FFK har den mest kjente og navngjetne 11` ern, men definitivt ikke den beste.

Er den noen som seriøst mener at Opphaug er blant de beste stopperne i Adeccoen? eller at Vidar Martinsen er den beste høyrebacken?. Hva med Anderson er han ligaens beste spiss? Lasse Staw er han den beste keeperen i Adeccoen. Er Ramberg den beste eller blant de beste sentrale midtbanespillerne i ligaen? De er riktignok kjente fordi de har spilt i Tippeligaen, men best i Adeccoen? det kan diskuteres. 

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340