Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 03 mai 10, 17:47

Opprinnelig postet av Plankekæll

Det hadde vært nydelig hvis en eller annen desperat klubb har lyst til å bruke 1 million på en venstrekant i sommer, og går for Andersson. Da er det etter min mening bare å selge.

I tillegg kan vi bruke den summen på å kjøpe Franck! (Selvom de vel ville ha rundt 3 millioner?)

Å hvem skal score målene våre da? Vi MÅ ha Andersson, da han nesten er den eneste som vet hvor han skal være og klarer å avslutte. Får vi 200 000 for Tegstrøm derimot, da kan vi selge! Makan til sjansesløsing.. Hjelper ikke å prøve på tunnel hele tida når han aldri rekker  å hente ballen de få gangene han klarer det...

Andersson er faktisk ikke spiss, men er samtidig den eneste foran som scorer. Alle sier det løsner for Tegstrøm snart, jeg har venta på det i 3 år! Er det noe som tilsier at det skjer i det århundret her??

Nei, inn med odi og en fohåpentligvis ny spiss (Everton) til sommeren så kan vi sette Andersson på kanten der han hører hjemme.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340