Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 03 mai 10, 10:27

Opprinnelig postet av havis

Vil se dette laget:

Staw

Martinsen - Ophaug - Raio - Wallace

Askar - Thomassen - Borges

Valencia - Tegan/Odi - Rafn

 

Blir neppe 4-3-3, så i 4-4-2:

Staw

Martinsen - Ophaug - Raio - Wallace

Valencia - Thomassen - Askar - Rafn

Borges - Odi

 

Borges har vært svak på midtbanen til nå. Vil se hans hodestyrke, ro og pasningsferdigheter på topp. Tror Borges er rett mann til å slå stikkere til Odi.




I 4-3-3 oppsettet ditt ville jeg ikke ha satt rafn fram som venstre spiss, heller plassert han tilbake på venstre midtbane:

Staw

Martinsen - Ophaug - Raio - Wallace

Askar - Borges - Rafn

Valencia - Odi - Andersson

Vet det er litt drøyt å ta ut thomassen, og det kommer nok heller ikke til å skje, men han hadde en god del feilpassninger, og generelle "Cockups" i går. Ikke at 4-3-3 kommer til å skje uansett.

4-4-2 ser jeg for meg dette:

Staw

Martinsen - Ophaug - Raio - Wallace

Valencia - Borges - Rafn - Askar

Mulac/Andersson - Odi

Synes odi bør få sjangsen mot nybergsund, et litt lettere lag å spille mot enn glimt. Kan gi han selvtilliten han trenger.

4-4-2 Realistisk sett:

Staw

Martinsen - Ophaug - Raio - Wallace

Askar- Thomassen - Borges- Rafn

Andersson/Odi - Tegan


Synes Tegan er helt håpløs for tiden, værre enn Andersson faktisk. Begge to er slappe trege, å lite kreative.
Håper Tegæææn blir kasta på benken, og vi får kastet inn odi fra start.

Vil også gi skryt til Rafn, (Som btw, uttales RAFFEN) som utførte en sterk kamp etter min mening, husker spesielt det ene defansive løpet rundt 70 - 80 ende spilleminutt, fantastisk å :)

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340