Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 02 mai 10, 19:01
Endret: 02 mai 10, 19:03
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Er fortsatt langt fra bra, men i dag prøvde vi hvertfall å spille fotball, desverre har vi ikke gode nok spillere. Ramberg mangler litt tempo, bruker for lang tid med ballen og får hele tida dårlig tid, noe som fører til feilpasninger. Rafn gjør en del bra ting, men han bør bli flinkere til å gjøre seg spillbar og ta initativ uten ball, til tider virket det nesten som han ikke ville ha ballen. Askar og Thomassen får godkjent i dag syns jeg. Tegen syns jeg var brukbar, men kan velge litt enklere løsninger ved flere anledninger. Anderson syns jeg vi bør sette ut neste kamp, gi han beskjed om at han må vise at han ønsker å være ut på der før han får starte igjen, mannen virker helt uinteressert og stort sett alle gangene han får ballen så mister han den, enten pga dårlig teknikk eller feil valg, helt håpløs spiller syns jeg. Odi kommer inn og skaper litt uro, men desverre la B/G forsvaret sitt litt lavere etter han kom inn og han fikk ikke bakrom å gå i.

Vi får med oss ett poeng i dag, det burde vært tre poeng, men tror vi vil bli bedre og bedre utover i sesongen, så er fortsatt optimist i forhold til opprykk. Smile

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340