Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 21 apr 10, 13:58

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det handler litt om mental styrke. Hvis det å assosiere seg med et FFK med suksess er den eneste suksessen man har her i livet, så blir nedturene tøffe å bære. Det kan jeg forstå. Forhåpentligvis er ikke dette situasjonen med alle som går på stadion.

En ting har jeg lært etter at jeg flyttet til denne byen. Når FFK har suksess så omtaler man dette i "vi" form, når de har spilt en dårlig kamp snakker man om "døm". Dette er et svært lite sjarmerende trekk ved Fredrikstads befolkning, og ikke noe å være stolte av.

Det spørsmålet som gjenstår er hvorfor man kommer med disse mishagsytringene når man vet at dette bare kan påvirke laget på en måte, og det er å gjøre dem enda dårligere. Og det topper seg når man i tillegg kaller seg supporter!

De som mener "man må ha lov til å pipe når innsatsen er dårlig" har rett i det. Ytringsfriheten lenge leve. Men de er ikke supportere, og de støtter ikke laget. De som ikke har psyke til å takle nedturene bør holde seg hjemme kampdagen.

bra skrevetCool


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f