Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 20 apr 10, 17:36

Opprinnelig postet av Welhaven

Opprinnelig postet av sklitakling

På Fredrikstad stadion er jeg møkk lei halvfete gubber mellom 30 og 45 som skriker til enkeltspillere at de skal pelle seg dit de kommer fra, jævla idiot, faan er du tett i huet  osv. Jeg vet ikke hva som er problemet deres; om det er manglende potens, kjedelig jobb, feil kone, hemorroider eller rett og slett mangel på impulskontroll.

Uansett, slike folk har ikke en pøkk på fotballkamp å gjøre.

Jeg følte meg ikke truffet før jeg leste "Faen er du tett i huet" og ble ikke provosert til å skrive før "slike folk har ikke en pøkk på fotballkamp å gjøre".

Hvis du klarer å sitte en hel kamp å se alle feila f.eks Martinsen gjør, UTEN å komme med en eller annen spontan verbal reaksjon, så lurer jeg på hvor engasjert du er i spillet ass.

Når det er så mye pissfeil spillmessig, så klarer jeg fint å skrike "Hva faen driver du med?!" til en av spillerne våre. Hvorfor i all verden mener du at jeg ikke har en pøkk på den fotballkampen å gjøre? Gleder meg som en liten UNGE til svaret ditt.

Mener det er en del forskjell på å si "hva faan driver du med" og faan er du tett i huet eller?"

Og så er det noe med at de som sier de tinga gjerne sier det 20-30 ganger i løpet av en kamp.

Håper du ikke er en av dem. Men ja, å banne og sverte er greit, bare det ikke er retta direkte mot enkeltpersoner.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f