Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pencilcase

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 mar 10
Innlegg: 9

Lagt til: 20 apr 10, 17:01

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Pencilcase

 

Buing og piping, eller øgler og ormer kom ut av gapet hos enkelte allerede før pause.

Jeg har enda ikke opplevd at flertallet motiveres av slikt noe tøys, hverken innenfor idretten eller utenfor den. For å ha den minste sjans til å få sterke direkte tilbakemeldinger til å sitte, må relasjonene først være veldig sterke, og da kan de være smarte å bruke. Jeg tror ingen av oss på tribunene har så gode personlige relasjoner til de som er på banen. Jeg tror at for en litt usikker tropp, høres vi ut som illisinte livsfarlige gorillaer.

Det er vi vel ikke?!

Finnes det det minste konkuranseinnstingt i gutta så  vil buing tenne de til å gi det lille ekstra. Her er det ikke snakk om å konstant buing kamp etter kamp. Men et enkelt utbrudd en gang i blant og slikt bør tenne de til å gi ekstra, hvis ikke så er de faktisk i feil bransje.

 

Når det er sagt så skal ikke buing missbrukes for det er et sterk virkemiddel som skal brukes med omhu men under søndagens kamp var det på sin plass. Gutta hadde jo rett og slett ikke lyst til å spille fotball de sto der bare å glante.

Ja, det var ikke en veldig vakker forestilling, det har du rett i. Men likevel tror jeg at vår utålmodighet ved å komme med disse reaksjonene, ikke er til hjelp akkurat nå. For meg ser det ut som guttene ikke helt stoler på egne ferdigheter før de har fått dem bekreftet i alvorets time, kan være litt av årsaken. Før denne kampen hadde de tross alt bare tapt èn av seks sist spilte kamper. Slett ikke så halvgærnt, men nå er det altså alvor!?

 

---------------------------

Mind if I use your phone? If word gets out that I'm
missing, five hundred girls will kill themselves. I wouldn't
want them on my conscience, not when they ought to be on
my face! Huh!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f