Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pencilcase

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 mar 10
Innlegg: 9

Lagt til: 20 apr 10, 16:45

Opprinnelig postet av Gardarson

Så når vi ligger under hjemme mot Mjøndalen etter 90 spilte minutter og spillerne begynner å slå STØTTEpasninger, skal vi komme med positive tilbakemeldinger? Da føler jeg det er på sin plass å si ifra at det her aksepteres ikke! Ikke bare mot spilleren som slår støttepasningen, men like mye mot resten av laget som står og glor på!

Om dette psyker UT noen av spillerne våre, da vil jeg helst slippe å se dem utpå der. Dette bør oppildne dem til å faktisk ta seg sammen og gi noen ekstra %.

Eller når Lasse Staw skyter et tilbakespill eller utspark over sidelinja for 239 gang iløpet av en kamp, da må vi få lov til å få lov til å få ut litt frustrasjon? Det bør i hvertfall gjøre at han konsentrerer seg EKSTRA mye neste gang...
Har ikke spillerne denne mentaliteten og psyken, så passer de kanskje ikke til å spille "toppfotball"??

Buing og piping, eller øgler og ormer kom ut av gapet hos enkelte allerede før pause.

Jeg har enda ikke opplevd at flertallet motiveres av slikt noe tøys, hverken innenfor idretten eller utenfor den. For å ha den minste sjans til å få sterke direkte tilbakemeldinger til å sitte, må relasjonene først være veldig sterke, og da kan de være smarte å bruke. Jeg tror ingen av oss på tribunene har så gode personlige relasjoner til de som er på banen. Jeg tror at for en litt usikker tropp, høres vi ut som illisinte livsfarlige gorillaer.

Det er vi vel ikke?!

---------------------------

ohn


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f