Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 20 apr 10, 02:23

jeg husker godt 2008 sesongen, når vi tok sølv.

Det var forsatt piping på egene spillere, i pausa, ved feil passninger og etter kamp.

 

Folk slengte dritt til spillere, selv om laget ledet. Kan også huske en kæll, han klaget hver gangTarik tok i ballen.

Men når tarik scorte, så jubla han mer enn noen andre. ER det sån vi vill være? er det riktig å juble når man er så kritisk?

Syns Fredrikstad publikumet ikke er noe bedre eller værre enn de har vært før. Bare når det er i motgang, så legger man mer merke til det.

Jeg satt og hørte på radion og han brevik var så over imponert over Tegan (selv er jeg ikke det og jeg har skrvet det her før) men jeg har da tenkt meg at jeg faktisk håper at Tengan blir så god og håper at han blir så god som brevik  mener. (Er ikke det han heter? i radio fredrikstd prime). Men når det kom til Lasse Staw, så syns jeg han var nr inn til å mobbe gutten. Syns han skal holde seg for god til det.

Jeg håper Fredrikstad publikumet skjerper seg, JEG prøver så inndelig og gjøre det selv Cool.

Syns vi er like ille som Brann publikumet.

LA OSS STØTTE LAGET FOR EN GANG SKYLD I 90 MIN!!!

Er du posetiv, så kansje det smitter over på den som står ved siden av deg Tongue out


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340