Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 19 apr 10, 10:55

Opprinnelig postet av Lunddesign

Nå må det være lov å tenke såpass langt som at Ophaug og resten av spillerne er fullstendig klar over at de ikke får til å spille fotball? Fotball er noe dritt. Fotball er følelser og det gjelder både publikum og spillerne, men tro meg, det gjelder spillerne så veldig, veldig mye mer enn hva det gjelder for publikum. Det er spillerne som skal prestere. Det er de som skal glede oss. Det er de som ønsker å oppnå ett bra resultatet! Sleng en positiv kommentar og du vil få ett smil tilbake. Brått scorer Ophaug på neste corner og kommer løpende bort til der du sitter og peker på deg.

Og til alle dere som går før kampen er over; Flaut! Skammelig. Jeg hater store deler av FFK sitt publikum. Æsj. Forkastelig.

Enig i dette med positive kommentarer til enkelt spillere, men de må jo på et eller annet tidspunkt også gjøre noen grep selv, som gjør den positiv kommentar verdig? Er en spesiell balansegang mener jeg da.

Også enig med de som går før kampen er ferdig. Det synes jeg bare er et trist syn. Er det noe som virkelig er en moralknekk for gutta våre så er det nettopp dette.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men håper allikevel på medgang...!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340