Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 19 apr 10, 09:00

Opprinnelig postet av solano2

Jeg var en av de som pep. Og det står jeg 100% ved. Som jeg sier til folk: Det er greit å tape fotballkamper hvis man har gitt det man har, men rett og slett taper mot et bedre lag. Men den innsatsen som ble vist spesielt i 1omg i dag er faan i meg helt skandaløs. Det er det jeg piper på. Jeg forventer spillere som gir 100% i 90 minutter. Jeg forlanger spillere som blør for drakta og går i krigen. Det var ikke tilfelle i dag. Og da renner det over for meg, og tydeligvis veldig mange andre.

Jeg betaler tross alt en god del kroner for hver gang jeg møter opp på stadion, og da forlanger jeg i det minste spillere som viser at de har lyst til å vinne!

Hvis du ikke gjør jobben din i arbeidslivet får du høre det av både kunder, kolleger og sjefer. Hvorfor skal fotballspillere være "fredet" for kritikk?

100% enig!!

Når innsatsen til spillerne er under en hver kritikk piper publikum. Vi forventer faktisk at spillerne legger igjen litt blod og svette i løpet av en kamp. Vi har opp til flere primadonnaer utpå der, og det er skammelig.

At folk går før kampslutt forstår jeg meget godt, jeg var selv en av disse. 

Jeg er enig med Lemmy i en ting, og det er at resultatene kommer etterhvert. Men da må innsatsen til spillerne opp mange hakk. Hvis ikke blir det ny runde Adecco neste sesong.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340