Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 18 apr 10, 20:43
Endret: 18 apr 10, 20:44
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av bjervell

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Holters

Hvis de store investeringene ikke kommer allerede til sommeren så er FFK´s tippeligaeventyr over for lengre tid.

Jeg tror at et dummeste klubben kan gjøre er å satse store penger (som skal komme hvorfra?) i sommer på denne spillergruppa. Det blir som å øse en lekk båt. Det aller viktigste for FFK er å få klubben på fote og få en sunn økonomi. En økonomi som tåler at klubben spiller i adecco. Om det skulle bety at vi må ta en sesong eller to til i adecco, so be it.

Satsing hals over hode med dyre spillere (for jeg tolker "store investeringer" som kjøp av spillere) tror jeg bare vil føre oss ut i verre uføre enn vi allerede er i.

Kloke ord, klubben har ikke råd til å handle. Hvem skulle ikke ønske at unge lokale spillere skulle vise vei? Men det er nok det at klubben har ikke råd med noen sesonger i adecco. Publikumsinntekter, tv-inntekter og sponsorinntekter blåser bort som vulkanaske i solnedgangen. Og publikums engasjement går tilbake til den sovende bjørn som lå i hi i 19 år.

Det er forskjell på å satse hals over hode som du kaller det, og redde skinnet sitt, det går an å handle uten at det er over hals og hode.

FFK tåler ikke mer enn et år i adecco, det er ut i fra den påstanden det bør handles.

Hvorfor skal det ikke være plass til FFK i tippeligaen, med den stadion og det publikummet og den tradisjonen? Det er 16 lag i tippeligaen og Fredrikstad med nærområde er blant landets 5 - 6 største.

Når Odd, Start, Sandefjord og Ålesund m.fl. går rett opp igjen så skal ikke FFK greie det samme?

 

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340