Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 apr 10, 22:22

Opprinnelig postet av MrFriday

Helt forkastelig at en person som er ute sammen med datteren sin skal bli utsatt for noe slikt! Bli kvitt dritten!!  Men samtidig stiller jeg meg ett spørsmål: Er dette bare BRH? Burde ikke Supras også "lide samme skjebne"?

 Jeg ble for ikke så altfor lenge siden sjokkert av følgende bilde jeg fant på min sønns pc:
http://bildr.no/view/552800

Nesten enda mer sjokkerende var det at min uro her på forumet ble møtt med latterliggjøring og skuldertrekk !! Og her ligger noe av problemet. Og da Supras ble konfrontert med dette (som åpenbart er en prøve på visittkort av type som Brann's casuals bruker), benektet de også all kjennskap - selv om de måtte krype til korset og innrømme å ha laget det, dog som en spøk. Ingen reagerte spesielt på det. Hadde det vært BRH hadde det nok vært ramaskrik, men det virker som folk har skylapper når det gjelder Supras. Poenget mitt er bare at den ene gruppen er ikke noe bedre eller verre enn den andre; og at de dermed må behandles likt. Enten utestengelser av begge eller ingen!!

Jeg har uansett etter at jeg fant nevnte bilde, forsøkt å holde et øye med BRH og Supras i forbindelse med kamper for å se hva de egentlig foretar seg. Derfor la jeg spesielt merke til dette på Premier pub før de gikk mot stadion. Hører rykter om at Supras nå forsøker å legge skylden for blussene over på andre!! Den må de seriøst lenger ut på landet med. En hel pub full av folk kan ikke ha unngått å se at personer fra Supras gikk rundt med en hel pose full og delte ut disse blussene blant sine medlemmer! Dessuten: på bildet i SA som var tatt på utsiden av Dickens er det helt klart personer med tilknytning til Supras som går med bengalske lys, mens INGEN andre på bildet gjør det!! Er ikke disse ulovlige å bruke bortsett fra ved havsnød etc? Og har ikke klubben utestengt folk pga bruk av disse i forbindelse med kamp tidligere? Da regner jeg med at Jaran Berg & co tar en kikk også på disse bildene og utestenger alle "blusserne" som kan identifiseres.

Men som sagt, er det kanskje forskjell på Kong Salomo og Jørgen hattemaker - eller i dette tilfellet: forskjell på BRH (som sannsynligvis litt fortjent har fått pisket opp en lynsjestemning mot seg) og Supras (Jaran Bergs nye kjeledegge som utrolig nok har gått fri fra alle anklagende pekefingre). Selv ser jeg helst at begge blir fjernet. Men...
LIKHET FOR LOVEN!!

Har ett spørsmål til deg, hvorfor drar du inn Supras i det her? Etter hva jeg har hørt så var det mest BRH personer som stod bak det her angrepet. Vet at BRH og Supras gjengen har en del fighter bak seg og en del uenigheter seg i mellom. Det har vi sett før, spesielt fra deg før også. Slik jeg ser det er dere/du ute etter å svekke Supras som har fått til et godt samarbeid med Plankehaugen. Nå vil ikke jeg gi noen støtte her sånn, men slik som BRH folka gjør om dagen bør dem holde seg for gode til

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

21 August 2010 :-)
18 Uker :-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f