Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 14 apr 10, 08:29

Opprinnelig postet av Larifari

Når du byner å klage på at jeg bruker for mange linjer på øye for øye kommentaren din, karakteriserer synet mitt som svart hvitt og kaller meg trangsynt uten noe videre argumenter synes jeg diskusjonen byner å bli noe usaklig.

Poenget er at du langer ut om idioti og vikingitd, mens jeg fint forklarte at vold kunne støttes hvis det gikk ut på å være en hjelpende hånd for en som trengte det. Angående trangsynt, selvfølgelig ikke personlig ment, men når det er så enkelt som idioti og ikke idioti, uten noen videre mellomstasjoner, så synes jeg det blir trangsynt.

Opprinnelig postet av Larifari

Idioti kan godt være et dårlig kalibrert ord, men jeg mener det er idioti å være en pøbel, utøve vold osv. Tar man igjen med samme mynt er man ikke noe særlig bedre enn pøblene man tar igjen på og politiet har like god grunn til å stille opp på din trapp som motpartens. Hva jeg ville gjort er ganske uinteressant, men dersom jeg hadde tatt igjen med samme mynt ville jeg ikke vært noe bedre en de andre pøblene. Hevnlyst er noe de fleste av oss har iboende, men en av forskjellene på pøbler og vanlige folk er at vanlige folk klarer å kontrolere hevnlysten sin.

Om det var min far som ble banket den dagen, og jeg følte for å ta igjen på de, så hadde jeg ikke trengt å kontrollert noe som helst. Det hadde kun vært en valgssak, og det som ville vært naturlig for meg er å ha tatt igjen. Karaktiser meg gjerne som pøbel ut ifra den handlingen, dog det er en spesiell personkaraktisering da det egentlig ikke er noe rett og galt i en slik situasjon. Dette baserer jeg på hva de fleste har iboende som du sier; rettferdighet.

Opprinnelig postet av Larifari

Videre mener jeg at du drar inn enda en irrelevant sak, nemlig det " iallefall er fullt fortjent om de blir banket dritten ut av". Min opprinellige post handlet om at dette burde gå gjennom riktige instanser for å gjennopprette klubbens og dens supporteres ry og en setning eller noe om at det er idioti å hevne seg. + et par andre ting. Ut av det klarer du å trekke inn at jeg mener det er feil å bryte inn for å stoppe volden der og da samt at jeg synes det er trist om de tilfeldigvis får juling i ettertid. Her tillegger du meg meninger jeg aldri har gitt uttrykk for og kaller meg trangsynt, det blir bare håpløst.


Når jeg skriver at jeg forstår de som har trangen for å ta igjen i ettertid, så har vel det ingenting med at du synes det er feil om noen ville brytet inn for å stoppe volden? For å understreke så er jeg fullt klar over at du ikke synes det ville vært feil å bryte inn. Ikke rart du synes innlegg blir usaklige når leser ting som ikke står der... Undecided

 

---------------------------

2010: The new era begins.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f