Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 12 apr 10, 12:58

Opprinnelig postet av freud

Opprinnelig postet av Lex

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg synes generelt Staw gjør en god kamp, og fortjener å starte mot Viking.

Helt forbanna utrolig.

Etter denne kampen her så er det vel klart at vi trengte ny keeper.

Virker som du er litt blindet av "her-og-nå"-følelser etter kampen. Gir deg en utfordring:

Rams opp de kampene som er avgjort etter keepertabber av Lasse Staw i fjorårssesongen.

Deretter tar du samme øvelse for noen av de andre keeperne fra sammenlignbare lag. Da tror jeg du finner ut at det er ikke helt unormalt at keepere gjør noen feil.

I FFK er det null-toleranse med påfølgende edder og galle (generelt inntrykk, ikke rettet mot ditt innlegg spesielt) når enkeltspillere gjør feil eller laget spiller dårlig. Vi må tåle å tape og se fram mot neste kamp.

Og under kampens gang heller gi litt oppmuntring til spilleren som bommet enn å lire av seg "bunnslam"......



Freud, det du quoter ble sagt i 2009, og har ingen sammenheng med kampen å gjøre.

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f