Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 12 apr 10, 12:11

Opprinnelig postet av Rey

På tide å se fremover igjen. Vil egentlig ikke ha så mange forandringer på laget. Lasse Staw bør fortsatt stå i mål. Ingen vits å bytte keeper etter to kamper. Eneste endringen jeg vil ha er Valencia inn på venstre kant hvis han er klar. Hvis ikke hadde det vært artig å sett Rafn der. Så kan Thomassen gå inn sentralt og Ramberg kan ta seg en liten tur på benken.

Her er jeg helt enig med deg. Å bytte ut Lasse Staw med den tidligere reservekeeperen til Hamkam tror jeg er svært kortsiktig. Jeg fulgte med på eliteserierunden i går og både Arason og Jarstein ( og Bugge Pettersen?) hadde minst like store tabber. Det er noe som alltid skjer fra tid til annen med keepere.

Ellers så er det noen som påstår at Thomassen ikke er sentral midtbanespiller? Det var vel det han var før FFK begynte å bruke han på kanten. Det var først når han kom inn i går at vi tok tilbake litt av midtbanen. Det trengs en klegg, terrier på midten. Da blir også Borges bedre ved at Thommasen kan ta en del defensivt ansvar på midtbanen, det er ikke Rambergs styrke. Jeg har ikke noe imot Ramberg, han får ufortjent mye pepper her på forumet. Men han virker ikke å være helt i toppform pr i dag. Dessuten har han alltid vært best på hjemmebane.

Og så vil jeg ha Simen Rafn med fra start i neste kamp. Når Shabani er skadefri bør han få mer og mer spilletid, det bør også Becken få. Både Ophaug og Martinsen er skadeforfulgte og heller ikke bedre enn at de godt kan få smake benken av og til på bekostning av unggutter.

---------------------------

Leeds beating Manchester United will be my best moment of 2010!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f