Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 11 apr 10, 20:40

Opprinnelig postet av Martin

Den samme gjengen herpa noen biler på vei ned til stadion også, jegblir bare så jevli lei og flau når jeg ser sånn, hjalp jo knapt og snakke til dem også. Pakk!

Det stemmer det ja.  Jeg hørte et smell og så at en nyere Audi ble ett speil fattigere.

Når de samme tullingene rett før dette ønsket å "samle troppene" for å gå tilbake til Dickens, var det mange som ikke ønsket å bli observert med disse, og heldigvis lot være gå tilbake.  Deretter ønsket de samme navlebeskuende menneskene å gå samlet ned til Sarpsborg Stadion.  Det var ihvert fall helt uaktuelt for meg, og det fikk de høre.  Da var jeg liksom ikke god nok supporter for dem...  For øvrig så valgte jeg å konfrontere personen som egget opp til bluss-kastingen i løpet av pausen.  Da klikket det helt for han og fire-fem kompiser av han, og juling skulle jeg få dersom jeg ikke forsvant.  "Vi står sammen en for alle og alle for en", var svaret jeg fikk etter at han tilsynelatende var svært så fornærma over at jeg kunne gi han skylde for det som skjedde...  Egentlig stilte jeg han kun et spørsmål, men jeg antar at det stakk litt likevel.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340