Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 10 apr 10, 12:54
Endret: 10 apr 10, 12:56
Endret av: danan

Folka her inne messer om dårlig sammarbeid, bare uenigheter mellom BRH/Supras/PH , gruppene jobber i motsatt rettning osv. Jeg tror egentlig ikke dere vet hva dere snakker om akkurat der. Vi i Supras føler jeg hvertfall har veldig god kontakt med både Plankehaugen og BRH, nesten daglig diskuterer vi med hverandre over tlf/nettet og blir enige om forskjellige saker og ting supportergruppene i mellom.  Stemninga er god på alle fronter om dagen virker det som.  Det er ikke et så stort "hat" og boikott av hverandre som folk her inne skal ha det til. Alle 3 grupperingene ønsker best mulig trøkk på stadion uansett om det er PH, BRH eller Supras som står for det.

Ser ikke noe poeng i et møte med meglere osv. Har vi noe vi vil ta opp med de andre gruppene, eller noe vi ønsker å forbedre så tar vi kontakt med hverandre og blir enige om en løsning. Det er ikke sånn at vi går rundt å hater hevrandre og motarbeider hverandre hele tiden...

---------------------------

Det ordner seg alltid for snille gutter!

SuprasFredrikstad09


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f