Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 06 apr 10, 09:36

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av foyn

 Annuleringen er grusom; det så man tydelig på nrk-bildene i pausa..

Var det en annulering i første omgang? Det husker jeg ikke. I andre omgang var det en annulering. Jeg skal se kampen i reprise i morgen, jeg får gjøre opp en mening da.

Da har jeg sett annuleringen (som ikke var en annulering pga at spillet var blåst av før ballen føk i mål), og jeg heller kanskje for at "annuleringen" var feil. Det ser ut som om Altaspilleren som legger igjen ballen bruker brystet/skuldra, og ikke armen.

Dette skjer forøvrig i andre omgang (66. minutt), og kan da ikke blitt vist i reprise i pausa. Etter kampen derimot.

I første omgang (15. minutt) skyter en Altaspiller ballen opp i hånda på Ophaug, men dette er ikke straffe etter min mening. Ballen søker hånda og ikke omvendt. En annen situasjon oppstår etter ca 12 minutter der Altaspiss Dio går i bakken innenfor sekstenmeteren til FFK. Ophaug er ikke på ballen, han treffer muligens også Dio. Problemet for Alta er at Dio ramler fryktelig lett, og det kan se ut som filming. Denne er også tvilsom. Jeg mener dommeren gjør rett her også.

Jeg kunne telle til 8-4 i målsjanser for FFK, og 13-7 i cornere til Alta. 

I følge hasse så har man pæddekum-briller hvis man mente dommeren gjorde feil på "2-1 målet" til alta, men det er ihvertfall hyggelig å ikke være alene Sealed


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340