Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pilt

Knøttespiller
Ble medlem: 15 jul 07
Innlegg: 73

Lagt til: 20 mar 10, 12:19

Opprinnelig postet av kjell-H

Enig!

Men odillon kashama imponerte meg i de 4min han fikk spille.Gud det rykket han hadde par ganger fikk meg til å tenke tilbake på brian west:) Håper kashama får prøve seg endel på a-laget i år.Fler som er enig?

 

Veldig enig, og synes det er rart at han ikke har fått mulighet til å trene med a-laget over en lengre periode. Hørte på torsdag at Mukaber var på vei opp i a-stallen(eller trening), og ikke Odillon. Nå vet jeg ikke hvor god Mukaber er, da han stort sett har vært skadet under sin tid i Fredrikstad. Men jeg mener at Odillon kanskje er den junioren med størst potensial, da han har noen ekstremferdigheter som holder lenge i adecco også. Sier ikke at han er den beste per idag, men med de ferdighetene han har er jeg sikker på at han kan skape mange sjanser hvis han får noen innhopp i årets serie. Det har vi sett så langt i treningskampene også. Skapte vel to farligheter på 4 minutter igår, og ble vel snytt for straffe mot Kongsvinger etter et bra løp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f