Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 06 mar 10, 19:14

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av kjell-H

Hønefoss er et lag vi virkelig skal kunne rundspille uansett spillere de har fått i vinter for så dårlig er ikke stallen våres!!

Da er jeg redd dine forhåpninger er altfor høye. Vi spiller i Adeccoligaen, Hønefoss i Tippeligaen.

Vi må først og fremst innse at vi er på nivå to. Stallen vår er ikke stor og bra nok, førsteelleveren er derimot meget bra sammenlignet med andre Adeccolag. Jeg er redd du kommer til å bli skuffet hvis du ikke justerer forhåpningene dine bittelitt. Wink

Hehe.Jeg håper altid på det beste.Men om vi går over til 4-3-3 med det laget vi har nå så tror jeg vi kan gjøre en kjempe sesong.

                                                  Staw/Bråten

          shabani/Becken.Martinsen/piiroja.Martinsen/Opphaug.Wallace/Thomassen

                              askar/Rafn.     Ramberg/Borges     Thomassen/Borges

             Askar/Valencia                                                     Thomassen/Andersson

                                                 Tegan/Dino

 

Er mer valgmuligheter med den stallen vi har nå hvis vi hel spiller 4-3-3

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f